TopTeam er i vækst

I takt med at TopTeam vækster i antal konsulenter betyder det også en stigende arbejdsbyrde for vores Chief Operations Officer, Jan Frydensberg Sørensen. Det gav derfor god mening, da vi i TopTeam besluttede os for, at det var tid til at få en Operations Manager med på holdet.

 ”Det er lidt angstprovokerende måske, men også spændende! Det er en opgave man ikke kan sige nej til”

Sådan lyder det smilende fra Martin Lolk Jensen, TopTeams nye Operations Manager.

Vores COO, Jan Frydensberg Sørensen, har det seneste år haft ualmindeligt travlt. Når der både skal være plads til at vedligeholde den gode kunderelation, sikre medarbejdernes trivsel og ikke mindst finde nye kompetente medarbejdere, så er der brug for en hjælpende hånd.

Fra TopTeam konsulent til leder

Tilbage i januar besluttede vi derfor, at det var på tide at få endnu en Operations Manager ind – og der var ingen tvivl om, hvem der skulle påtage sig den rolle.

Derfor starter Martin Lolk Jensen op pr. 1 april 2022. Martin har arbejdet som konsulent for TopTeam i over 12 år og ved hvad TopTeam står for. Valget faldt naturligt på Martin som altid har været en Top-Ambassadør for TopTeam og er meget vellidt hos medarbejderne i TopTeam.

”Jeg ser frem til at være med til at binde medarbejderne lidt tættere på deres leder. På den måde får man den her mere nære og tillidsvækkende kontakt med sine medarbejdere.”

Martin Lolk Jensen, Operations Manager

En bonus er, at eftersom Martin har været TopTeam konsulent / konstruktør i over 12 år, har han en teknisk indsigt i de opgaver, der tikker ind hos ham. Han kan lynhurtigt se, hvilke kompetencer der er brug for til en specifik opgave og i samarbejde med sælgerne, har vi den rigtige konsulent ude hos kunden i en fart.

”Han [Martin] er ledertypen der gerne går forrest – og det er lige præcis det TopTeam har brug for.”

Jan Frydensberg Sørensen, Chief Operations Officer

Selvom Martin fortæller, at han ser meget frem til at blive en del af driften og ledelsen i TopTeam, så kommer han alligevel til at savne det arbejde, han har siddet med i de sidste 12 år. Han er dog helt sikker på, at dette bliver et nyt og spændende kapitel i hans karriere. Han har tidligere været leder i forskellige frivillige organisationer, så det er ikke en ny verden for Martin.

Bedre ledelse for vores medarbejdere

Vi har travlt i TopTeam for tiden. I det seneste kvartal har vi ansat intet mindre end 10 nye konsulenter og vi mangler stadig flere. Derfor er det også vigtigt for Jan Frydensberg Sørensen, COO, at der bliver givet en ekstra hånd med.

”Med over 50 konsulenter under mig havde jeg ofte svært ved at følge med. Jeg ser meget frem til samarbejdet og sparring med Martin.”

Jan Frydensberg Sørensen, Chief Operations Officer

Hos TopTeam er relationen med vores konsulenter en vigtig del af driftsafdelings dagligdag. Det er deres job at sikre den bedste trivsel for deres medarbejdere. Derudover, skal de etablere og vedligeholde den gode relation med vores kunder – den er grobunden for den tillid som vi skaber hos dem.

Vil du være konsulent hos TopTeam?

Der er fortsat også fart på, når det kommer til opgaver. Vi har travlt og vi har brug for flere konsulenter.

”Man skal arbejde hos TopTeam, fordi det er et spændende og trygt firma. Der er gode arbejdsopgaver og aktiv efteruddannelse. Ikke mindst, gøres der en ekstra indsats for at fremme sammenhold og fællesskab.” 

Martin Lolk Jensen, Operations Manager

Hos TopTeam er vores konsulenter vores vigtigste asset. Vi søger lige nu konstruktører til special maskiner, der ønsker at indgå i lærerige og udfordrende projektforløb.

Vi tilbyder en fastansættelse og en personlig såvel som faglig udviklingsplan, der fokuserer dine behov og interesser.

Så er du en holdspiller og har du lyst til at bidrage til vores sociale fællesskab, så vil vi meget gerne høre fra dig snarest.

 

Ansøg herunder:

Vil du være en del af TopTeam?

Se vores ledige stillinger her